24 Şubat 2016 Çarşamba

İtemlere Stat Basmanın Kolay Yolu?

Stat basma hakkında bir çok fikir vardır. Bu fikirlerden görsel olarak bahsedelim;
 Fotoğraflardaki röportajlardada göründüğü gibi stat basmanın belli taktikleri vardır. Stat basarken bi seferde maks. 4 kez denemek daha mantıklıdır. Farklı günlerde 4 er kez denenebilir. Bu konu kişiden kişiyede değişebilir. Ben 15 defa denedim 15. de sağlam stat geldide diyebilirsiniz. En başta önemli olan şans. Ama kullanıcıların yorumları ve benim yorumum bu şekilde.


Peki stat basarken biletmi kullanmalıyız yoksa sollemi basmalıyız. Bu konu hakkında herkesin yorumları farklı bilette olabilir solde olabilir. Yani fark eden bişey yok.







En önemli konulardan biri stat basacağımız zaman üzerimize kalitesiz itemler giymelimiyiz. Bu konu herkes tarafından desteklenmektedir. Bu nedenle stat basacağımız item dışındaki tüm itemleri kalitesiz itemlerle değiştirin. Kanadı çıkarın. Yukarda anlattımız sistemlere göre stat basabilirsiniz. Mesela yandaki resimde zırha stat basmanın şeklini göstermişim.



Bize Destek İçin Takip Butonuna Basmayı Unutmayınız:)

7 yorum:

  1. Kardes yuzuge damage ve rate orani icin oncelikle yapmasi gereken .1.rift denerken demir kaleden 2.ci adamda kasadan pasli silah dusur ve rift yaparkende 35 veya 40 gs yuzuk .kolye.tilsim atar.bunlari tak ve kalitesiz item tak seviye 1 bosundan dusur giy stat bass benim 1500 soll gitti.burdada ne zaman duser deesen ust uste denesinler.benim 59 gs yuzukte once 10 nokta kritik oran hemen ardindanda 50 nokta (yani en son oranlar)geldi ve son denememde ise damage ve oran birlikte geldi.

    YanıtlaSil
  2. MÜCEVHERLERLE İLGİLİ REHBER BEKLİYORUZ !! <3

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim sorum şu imparatorluk alev silahını buza cevire biliyor muyuz yani sabit stat degiziyormu ne alaka diye bilirsiniz impRatorluk alev arbedesi 8 tane var ama kutu dahi alsam hep aynı çıkıyor insanlara bakıyorum zehir yıldırım buz bu raslantimi yoksa antik olduktan sonra sabit stat degiziyormu ???

    YanıtlaSil
  4. bn hp stat degistiriyom saglam stat gelmiyo bi ara 300 stat bileti harcadim gelmiyo nsl ypmaliyim

    YanıtlaSil
  5. Oyunda bazı şeyler tamamen şans. Emek hırsızı oyun

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil