22 Şubat 2016 Pazartesi

Pvp Çarları İçin Nasıl Seri Efsanevi İtem Yapılır?

50 level üstü çarlara efsanevi item kasmak kolaydır. Bu konuya daha önceki paylaşımlarda değinmiştik.Bu nedenle pvp çarlarına efsanevi item kasmanın yollarını açıklayacağız. Öncelikle pvp çarlarının ne olduğundan bahsedelim. Pvp çarları vs için yapılmış çarlardır. Aslında oyunun en zevkli çarlarıdır. 20 level ve 35 level çarlara nasıl seri efsanevi item yapılacağını görsel anlatalım.

 Sol tarafta resimde görünen çar 35 levellik pvp çarıdır. Zaten kil oranından anlaşılacağı gibi kendi liginde krallar diyebiliriz.
Sol tarafta resimde görünen çar 20 levellik pvp çarıdır. Buda üstteki gibi kil oranında uçmuş durumdadır.






Peki bu çarlar nasıl bu şekilde kasılır. Çoğu itemide nasıl efsanevi yapılır bunlardan bahsedelim.
Kasalardan ve atölyeden efsanevi itemler beklemek mucize olur. Bu nedenle elde etmenin en kısa yolu item birleştirmektir. Ama direk epik itemler bulamayabiliriz. Bu nedenle temelden başlamamız lazım.
Öncelikle nadir itemleri bulmamız lazım. 20 level çarlar için bulmanın en kolay yolu atölyeden çıkmasını beklemektir. 35 leveller için bu iş daha kolaydır. Çünkü seviye 2 bosa girebilirler. Her kestiklerinde 1 nadir item düşer. Bu nadirleri birleştirmekten bahsetmiştik. Resimde zaten gözüküyor. Ama asıl mesele bu nadirlere artı basmak ve bir an önce birleştirmenin tek yolu sürekli bos atmaktır. Bos atarken en mantıklı yol hafta içi 17:00-20:00 deki enerji düşüşü eventini beklemektir. Kendinize bos için 4 kişilik sağlam bi ekip bulun ve hergün bos atın. Çıkan nadirleri birleştirin.

Nadirleri birleştirdiniz ve elinizde epik itemler resimdeki sayıya ulaştı. Her bir iteminizi tek tek bu şekilde birleştirin. Ama öncelikle silahınızı efsane yapıp bir an önce evrim atıp dps artırın. Çünkü dps arttıkça daha seri boslar kesersiniz ve diğer itemleri daha çabuk oluşturursunuz. Kendinizi hafta içi bos atmaya ayarlarsanız. bir kaç aya istediğiniz gibi bir pvp çarına sahip olursunuz.


Bize Destek İçin Takip Butonuna Basmayı Unutmayınız:)

28 yorum:

  1. Peki bu ustun uretim malzemesini nasil bulabiliriz 20 lvlde

    YanıtlaSil
  2. Peki bu ustun uretim malzemesini nasil bulabiliriz 20 lvlde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarıklarda kazandıklarından atölyede takas edebilirsin.

      Sil
  3. İtem yapamaiyoruz detaylı anlatirmisin

    YanıtlaSil
  4. İtem yapamaiyoruz detaylı anlatirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuyu anlamanız için siteyi baştan sona okumanızı öneririm.

      Sil
  5. Sv.3 Krogosdan veya Pelbrodan Efsane Düşermi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşer. Ama set dizebilceğin itemler düşmez.

      Sil
  6. Aga boss iki seviyeden epik item düier dedin girdim akşaödan beri kesiyorum hiç epik item düşmedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O iş biraz şans işi. Büyü düşmesi ihtimali değerlerinde önemli. Konular arasında bu mevcut. İyice okumanızı tavsiye ederim

      Sil
    2. Pardon ben yanlış okumuşum nadir epik sonra efsanevi ben direk epik arıyorum k.bakma bide nadiri epik yapmak içindemi 4 tane nadir+20 yapmamız lazım

      Sil
    3. +15 olur nadirler. 3 tane olsa yeter.

      Sil
  7. Eyw.ya yardımın için saol parlatma hakkında bilgin varmı reis onun içinfe bi şey at istersen herkes görsün biliyosan

    YanıtlaSil
  8. Hocam bn 25 lwl seytan avcisi yaptim fakat iyi item dizemedim bana yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce çarını hangi levele kasmak istersin onun kararını vermelisin. Geçmiş paylaşımlarda o konu var. Levelin kararını verdikten sonra itemleri ayarlarız. Takıldığın yerleri sorabilirsin.

      Sil
    2. Hocam 35 seviyede kalicam ben ama vslere giremiyorum itemlerimin hasari yetmiyo hep gs mi basiyim yoksa efsanevi mi yapiyim hocam bu sorumu cevaplarsan sevinirim

      Sil
    3. Efsanei silah yapıp gs bas. Epiklerle uğraşma tüm itemlerini sırasıyla efsane yap.

      Sil
  9. kardes ben 4gunde 58 lwl kasdim kanat aldim ama efsane yapamadim simdi bu epikleri donustir bas flan baya uzun is olacak daha pasif bisey varmi bide kodumun krogoosundan cok yiyorum yaw ne yapacaz onu bos mu keseyim siralamalarda hangilerine takilayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Element defanslarını artır bosdan çok hasar yememek için. Efsane item düşürmek için uyanmış bos girebilirsin. En mantıklısı o ama şans işi.

      Sil
  10. element defansi ne kardes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş, zehir, buz, yıldırım elementlerine karşı olan dirençlerdir.

      Sil
  11. Hocam 20 lvl pvp carlarının en iyisi Qeir adamda 28.137 dps var onun ss sini Paylaş bence bende suan 20 lvl pvp oynuyorum gayet güzel ve kolay yapımı

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Ya bu itemlerde "vs mod can çalma" gibi özellikler nasıl ekleniyor?

    YanıtlaSil