20 Şubat 2016 Cumartesi

İtemlerimi Nasıl Birleştirebilirim?

Bu oyundaki en büyük sıkıntı item elde etmektir. Atölyeden sağlam item çıkmasını yada satın alınan kasalardan item çıkmasını beklemek istemiyosanız birleştirme yoluna başvurmalısınız.Bu oyunda 3 çeşit itemi elde edebilmek için birleştirme yapılabilir. Bunlardan kısaca bahsedersek ;
Resimde de göründüğü gibi nadir itemleri birleştirerek epik item elde edilebilir. Burdaki asıl dikkat edilmesi gereken +15 a bastığımız itemin gs si birleştirme için kullandığımız itemlerden düşük veya aynı olması gerekir. Aksi takdirde birleştirme etki yüzdesi düşer. Resimde göründüğü gibi maksimum %34 etkir. Nadir itemler birleştirilirken fazladan 3 item olması yeterlidir.


Resimde göründüğü gibi epik itemleri birleştirerek efsane item elde edilebilir.Nadir de olduğu gibi burdada dikkat edilmesi gereken husus +20 e basdığımız itemin gs si diğerlerinden düşük veya aynı olmalıdır. Asıl itemden farklı 4 itemle birleştirme yapılır. Birleştirme için gerekli malzemeler resimde mevcuttur.



Geliyoruz bu oyunun en sağlam itemine. Antik item yapımında toplamda gs si en az 65 olan 6 tane efsane item gereklidir. +25 e basdığımız itemin gs si diğerlerinden ya daha düşük  yada aynı olmalıdır. Birleştirme için gerekli malzemeler resimde mevcuttur.





Bize Destek İçin Takip Butonuna Basmayı Unutmayınız:)

8 yorum:

  1. antik yaparken statlar degişiyomu yıldırım varsa antigede yıldırım geliyomu yoksa kafasına göremi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldırım silahını antiğe çevirirsen ilk yıldız yıldrım olur. İkinci yıldızıda birleştirdiğin diğer silahlarının özellikleri belirler.

      Sil
  2. Benim 4 tane epic itemim var ama birlestirme butonu aktif degil , neden ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 tane olması lazım. Bir tanesi +20 olması lazım. Diğerlerinin leveli ondan yüksek veya eşit olmalı

      Sil
  3. Benim gs 70 silahim var birleştire basinca bu nesne birleştirilemez diyor.Antik yapiminda GS üst limitimi var ?

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben 54. seviyeyim 1427 sol ve binin üzerinde öz'üm var ama nasıl kullacağımı bilmiyorum. ladune çölünün normal modunu bitirdim devamı yok mesela zor bölümleri oynayamıyorum savaşçım güçsüz kalıyorum demir kalenin tüm zor bölümleri bitti . büyücüyü kullanıyorum kahraman olarak nasıl geliştirebilirim nasıl güçlü hale gelebilir. silahımı devamlı geliştiriyorum ama olmuyor yetmiyor yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli yarık açıp para kasmalısın. Bide sürekli bos atmalısın. Daha çabuk silahını geliştirirsin

      Sil
  5. Beyler illa antik yapmak için GS65 mi olcak itemler

    YanıtlaSil