20 Şubat 2016 Cumartesi

Nasıl Seri Sol Kasılır?

Oyunun en değerli para birimi sol dür. Hesabı güçlendirmek için ne gerekiyosa sol le alınır. Peki haftalık nasıl seri sol kasılır bu konuyu resimli ve matematiksel anlatalım;

Öncelikle resimdeki gibi asıl çarımızın yanında  4 farklı çar açıyoruz. Her birini 20 levelin üstüne çıkarıyoruz. Sebebi vs klan modunda oynayabilmesi için çarın en az 20 level olması lazım.






Her bir çarımızla bireysel veya klan vs atarak üst sıralara taşıyoruz. Mesela ben genelde klan olarak vs ye girerim sebebi çok daha fazla bp puanı kasılabilmesidir. Diyelim ki çarlarınızın her birini bireysel sıralamada %5 e soktunuz. Perşembe günü saat 03:00'de sıralama ödülleri dağıtıldığında her bir çara bireysel sıralamadan 175'er sol gelir. Yani toplamda bireyselden 175*5=875 sol alınır.


Sonra ikinci aşama herbir çarı imkanınız varsa ilk yüzdeki klana sokun. Mesela benim kendi klanım genelde her hafta ilk yüzde olur(Bu hafta hariç). Bütün çarlarımda kendi klanımda. Benimle aynı imkanlarda olduğunuzu düşünürsek toplamda bütün çarlardan gelen sol miktarı 125*5=625 yapar. Bireyselden gelen sol miktarlarıyla toplarsak 625+875=1500 sol yapar. Güle Güle kullanın:)


Bize Destek İçin Takip Butonuna Basmayı Unutmayınız:)

2 yorum:

  1. Mantiğin güzel ama Ben daha level kasamadim :D beni almiyolar klanlara

    Bir de Efsanevi kasma konun cok yararli oldu hep kasa aciyodum hic bisi cikmiyordu saolasin

    YanıtlaSil